Friday, January 31, 2014

Remember, remember.

Jak všichni víte včera jsem měli závěrečnou kolonu našich tanečních. Bylo to naprosto skvělé, protancovali jsme minimálně pět hodin, pobavili se a já jsem s velkým úspěchem dorazila o půl čtvrté domů. Měla jsem ze začátku docela obavy jako to celé dopadne už jen kvůli šatům, které mi šila mamka a všichni tam měly ty svatební. Nakonec jsem byla vážně spokojená a myslím, že všichni budeme na tuhle noc vzpomínat rádi. Každopádně fotky jsou tak nakřížené se všema random za týden, jelikož jsme neměli žádného fotografa a to mě mrzí každopádně pár jich vyšlo skvěle a už se těším až je budu mít doma na zdi.

 zkouška makeupu
 ananasy miluju, ananasy ty mám ráda!
 popcorn, čaj, PLL
 předposlední taneční
 na druhý den po tanečních
 tartanová šála je moje nej!
 křupavé chlebíky, brynza, restovaná paprika
 nakoupila jsem konečně všechno
 mango, mango, mango
 netuším kdy, ale tuším kde
 zkouška makeupu dva
 peanut butter friends <3
 poslední taneční
 miss this time
 zkoušíme účes
 prý, že týrá mícu
 ovocňák je nejlepší vitamínová bomba
 včera před kolonou
 čas pořízení asi 1:00, trsáme
 Peťa s Peťou <3
 perfektní <3
 <3
 nejlepší <3
 dneska ráno, hmmm
 a obědváme
děkuju, bylo to nepřekonatelné!

84 comments:

  1. jsi tak nádherná!
    perko101.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Na první fotce jsi nádherně namalovaná a co se jedná šatů ! máš nejšikovnější maminku bezpochyby !

    ReplyDelete
  3. mně se ty tvoje šaty líbí nejvíc:) ostatní jsou taky krásné, ale tvoje takové jiné :))

    ReplyDelete
  4. Tie šaty boli nádherné ♥ :O

    ReplyDelete
  5. Anonymous14:01

    měla si nejkrásnější šaty!<33

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky! Jsem ráda, že jsem po dlouhé době našla blog, který mě bude bavit :)

    ReplyDelete
  7. máš jednoznačně nejkrásnější šaty a je na tobě vidět, že jsi šťastná !

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlasím, mě se ty tvoje šaty taky líbí nejvíc, a s tím účesem vypadáš kouzelně!)

      Delete
  8. Ty šaty jsou nádherné!!! Neskutečně šikovná mamina!!!! Klobouk dolům bez pochyby nejhezčí šaty, jsem unešená, nádherná jsi!!<333

    ReplyDelete
  9. měla jsi nejlepší šaty!!! já měla ty půjčené šaty až na poslední prodlouženou a to jsem ještě vybrala ty decentní nenadýchané,u nás to některé slečny měly tak nadýchané a krajkové až to bylo ošklivé :D

    ReplyDelete
  10. ty jsi tak hrozne krásná! a šaty máš nejhezčí ze všech :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous14:21

    ty šaty jsou absolutně úžasný a 4. a 13. fotka jsou top ! :)))
    a to burákové máslo jsi kupovala v Lidlu ? nebo kde ? :)

    ReplyDelete
  12. Ty šaty ti šila mamka?:O jsou uplně náádherné<3 A moc krásný fotky hlavní je, že sis to užila!:)

    ReplyDelete
  13. ty tvoje šaty jsou dokonalé! a jsi strašně nádherná<3

    ReplyDelete
  14. Anonymous14:27

    Ty šaty!!! Nejkrásnější,užasné

    ReplyDelete
  15. poslední taneční: nejkrásnější!♥

    ReplyDelete
  16. ty tvoje šaty jsou fakt úžasný, máš moc šikovnou maminku :-)

    ReplyDelete
  17. Měla jsi nejhezčí šaty! :-)

    ReplyDelete
  18. ananas, protančené noci, tvé selfie fotky a ta společná šatičková... bezva

    ReplyDelete
  19. To líčení ti moc sluší! :)

    ReplyDelete
  20. upřímně si měla ty nejkrásnější šaty ze všech! Krása:)

    ReplyDelete
  21. Ty kks ty šaty jsou víc než jen dokonalé! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. ty šaty jsou opravdu nádherný <3 je to mnohem hezčí, než ty zářivě bílý našlehaný svatební :D strašně moc ti to slušelo :)

    ReplyDelete
  23. tvoje saty su nadherne a ostatne sa mi teda nepacia ani trosku :) vycnievala si! :)

    ReplyDelete
  24. Peťulinko nemůžu z Tebe na posledních fotkách spustit oči...jsi nádherná a máš ty nejkrásnější šaty, co jsem kdy viděla :-o

    ReplyDelete
  25. Šaty jsi měla jednoznačně nejhezčí! ;)

    ReplyDelete
  26. :O Panebože, na té poslední fotce jsi tak krásná. A ty tvoje šaty jsou opravdu nejkrásnější, vůbec jsi nemusela mít obavu, jsou fakt TOP, pochval maminu!

    ReplyDelete
  27. podle mě máš nejlepší šaty, jsou nádherné, tak jako ty! :)

    ReplyDelete
  28. :OOO čumím s otevřenou pusou! byla si nejkrásnější a měla si zdaleka nejlepší šaty! tvoje maminka je úžasná že něco takového ušila! my musely mít taky bílé loni na šluskolonu, měla jsem sice pujčené svatební, ale nebyla jsem dort a byly vyšité černou, takže jsem byla aspoň lehce originální :D
    miluju tvoje randomový články :)
    Any

    ReplyDelete
  29. Na té poslední vypadáš uplně nádherně! (jako na všech, že :D) vypadáš tam starší. :) Ale všechny fotky jsou boží! :)

    ReplyDelete
  30. Ty šaty jsou opravdu užasné.Tvoje mamka je šikula

    ReplyDelete
  31. Perfect dress!

    ReplyDelete
  32. fakt klobouk dolů ,jestli tvoje máma něco takovýho ušila!!:O
    a fakt máme úplně stejnou barvu vlasů ,moc se mi to na tobě líbí<3

    ReplyDelete
  33. nádjerná si! a tie šaty? dokonalosť. Tvoja mamka je šikovná, fakt, najkrajšie šaty!

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  34. Ty šaty jsou dokonalý, rozhodně hezčí a originálnější než ty svatební!! :) to pitíčko jsem vždycky chtěla zkusit! :) a popcorn, čaj a PLL je nejlepčí kombinace ;)

    ReplyDelete
  35. Mala si nádherné šaty, mamka je šikuľka:)

    ReplyDelete
  36. Byli jste krásné holky i ten nástup jste měli o moc hezčí něž jsme měli my :D!
    A Peti ty šaty ti tááák slušely :)

    ReplyDelete
  37. chtěla jsem ti pochválit všechny fotky, ale ty šaty to překonaly...upřímně nikdy jsem neviděla hezčí na závěrečné!

    ReplyDelete
  38. ty tvé šaty jsou fakt úplně jiný level než ty všechny svatební z půjčovny, nádhera <3
    ady.

    ReplyDelete
  39. Anonymous19:48

    oooo můj...! ty šaty!! in love!
    doufám, že pak sem ještě přihodíš detail těch šatů!!
    paráda! ty bych si nechala líbit, byly na tvůj návrh nebo podle čeho mamča šila??
    V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě ho ještě přidám když bude zájem :)
      z 90 procent můj návrh plus modifikace různých modelů z internetu :)

      Delete
    2. Anonymous19:56

      supeeer!
      byla bych fakt, myslím, že nejen já, happy! :)
      i ta látka, látky vypadají zajímavě! a ta barva je taková dozlatova nebo to je jen zdání..
      a jak vypadají zezadu by mě taky zajímalo!
      a opravdu šikovná mamča.
      V.

      Delete
  40. Normalne som len zostala tak pozerat a uprimne - ty si mala najnadhernejsie saty zo vsetkych, velka pochvala mamine, je naozaj sikovna! :)

    ReplyDelete
  41. Anonymous19:58

    ahoj prosimte kolik stala ta tuzka na oboci? !normalne z drogerky? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je z drogerky, za 40kc :)

      Delete
  42. Bože.. vypadalas kouzelne.. a ty šaty - dokonalé! Jednoznacne nejhezci! <3

    ReplyDelete
  43. Joo, taky se mi tvoje šaty líběj nejvíc. A ten makeup na tobě vypadá bezvadně<3

    ReplyDelete
  44. Jak můžeš bejt tak dokonalá??!! :)) Krásný šatky!

    ReplyDelete
  45. Teda, klobouk dolů tvojí mamce! :)) Šaty jsou krásný, a mě se líbí asi ze všech nejvíc :3 Jsou takové "bohémské" a jednoduše ženské. A tobě to v nich neskutečně sluší... ;)*

    ReplyDelete
  46. mala si krásne šaty!

    ReplyDelete
  47. na poslední fotce ti to moc sluší a hrozně mám u tebe ráda tyhle články :)

    ReplyDelete
  48. tak ty šaty jsou absolutní bomba, fakt že jo! ♥

    ReplyDelete
  49. TIE SATY <3 :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    O moj boze tak ti to pristalo uplne dokonala si bola ako princezna <3 a milujem taketo prispevky <3
    Vela vela VELA fotiek :) :D
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    ReplyDelete
  50. Anonymous23:00

    mas nejkrasnejsi saty !!!!!!!!

    ReplyDelete
  51. Anonymous23:29

    Má to být spíš- Týrá mísu- z komiksu Zelený Raoul díl s Jiřím Paroubkem a lekcí kremrolštiny;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muže klidně, ale je zo cen vtipek, tak to neber tak vazne kazdy muže říct a napsat co chce :)

      Delete
    2. Anonymous22:37

      Spíš to asi anonym myslel tak, že tírá míCu není vůbec vtipný a nedává to smysl, když se zákusek jmenuje tiramiSu:D

      Delete
    3. Jo vždyť to je možný, ja to chápu, ale omlouvat se za to fakt nebudu :D

      Delete
  52. Úžasné fotky!!! :) A ty šaty jsou perfektní! :O ♥ Já jsem měla závěrečné taneční dneska a bylo to taky parádní!!! ;)

    ReplyDelete
  53. Peti tvoja maminka je šikovná ... pre to že tvoje šaty sa mi páčia najviac si v ních ako Řecká bohyňa ( či ako sa to po česky píše )

    ReplyDelete
  54. Mamka je hrozně šikovná!!! Ty šaty jsou fakt úchvatné, decentní, romantické, úplně mi k Tobě prostě sedí :)

    ReplyDelete
  55. Vážně jsi byla nejkrásnější <3

    ReplyDelete
  56. čučím! ty šaty nádherné, byla jsi nejkrásnější! :) mé přítelkyni by se takové líbily na svatbu, šije tvoje maminka i na zakázku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo dekuju <3 nesije, to mamka moc neumí, my jsme šily tyhle šaty asi měsíc a musela jsem byt porad doma a zkoušet a zkoušet :) jinak podle míry nešije :)

      Delete
    2. Každopádně se šaty moc povedly. Měla jsi nejhezčí! Já prostě klasické "dorty" z půjčoven nemusím, navíc na mě nemaí velikost, takže si svatební nechám ušít naíru. :)

      Delete
  57. dokonalé šaty :)

    ReplyDelete
  58. Obavy?? Měla jsi nejhezčí šaty! :)

    ReplyDelete
  59. Jseš překrásná a stejně tak ta šaty, ohrmně ti to sluší:)

    ReplyDelete
  60. Ty šaty jsou nádherné a ty jsi v nich nejúžasnější!
    A všechny fotky jsou krásné, tvoje randomy jsou prostě nejlepší :)

    ReplyDelete
  61. Měla jsi rozhodně nejkrásnější šaty! Tvoje mamča je hrozně šikovná :)

    ReplyDelete
  62. <3!!! tak tohle ano! ostatní slečny se s tebou nemůžou ani rovnat - každá měla šaty na jedno brdo, ale ty? wow! opravdu ti to neskutečně slušelo a na poslední fotce si tak strašně roztomilá:)) palec nahoru, opravdu - mamince rozhodně vzkaž, že je moc šikovná:)

    ReplyDelete
  63. wow šikovná maminka :) krásne šaty, krásne fotky!!!
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  64. Jsi neuvěřitelně nádherná! :)

    ReplyDelete
  65. prenádherné šaty♥

    ReplyDelete
  66. woow, slušelo ti to nejvíc :) takové ty dortové šaty ráda nemám, jednoduchost a přitom výjimečnost nade vše ;)

    ReplyDelete
  67. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. tie šaty sú úplne dokonalé, máš najšikovnejšiu maminku! :))

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  70. Ty tvoje fotky! jsi nádherná :) A šaty máš jednoznačně nejkrásnější!

    ReplyDelete
  71. měla jsi ty nejnádhernější šaty co existují! <3

    ReplyDelete
  72. tvoje šaty byly bez debat nejkrásnější - jednoduchý a přesto tak nádherný. výraznější oči Ti moc sluší :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.